Pesta Buku Antarabangsa 2013

3 Mei 2013
Hari Khamis

Yeayyyyyyyy!! Minggu ni aku dapat balik rumah kat KL ni... Alhamdulillah sudah selamat sampai :DD Aku sampai hari Selasa lepas lagi.. Hari ni baru dapat ngapdet blog. Hehe.

Apa yang aku nak citer sebenarnya? Apa kena mengena pesta buku antarabangsa 2013 dengan kesah aku balik rumah minggu ni? 

Sampai je aku kat KL ni *stesen bas putra* aku rase lega sangat sangat. Penat wooo duduk dalam bas lama-lama. Tu yang aku malas nak balik.. 7 jam... Cuba bayangkan? Mereka yang selalu jalan jauh je tahu rasanya.. Hehehe.

Mase parent aku jemput, dorang tanya, 'nak pergi pesta buku tak?'.. aku pe lagi, hoorayy la!! Huhuhu. Walaupun kepenatan tapi tak kesah la sebab pesta bukunya kat depan stesen bas je :D 

 Tapi kan korang, pesta buku antarabangsa 2013 tak semeriah tahun-tahun sebelumnya. Mungkin disebabkan tarikh pilihanraya yang semakin dekat kot? 

Masa aku jalan2 cari buku yang nak dibeli, tetiba aku dengar sesuatu.... I think it's like someone...... berkempen! Dekat pesta buku pun sempat lagi nak berkempen? Aku dengar dia sebut kerajaan la, pendalaman la.... and whatever! Aku malas nak ambil tahu.

 Jalan punya jalan, akhirnya! Aku jumpa buku yang selama ni aku nak baca.... Korang nak tahu buku apa?

-
-
-
-
-
-
-