Pesta Buku Antarabangsa 2013

3 Mei 2013
Hari Khamis

Yeayyyyyyyy!! Minggu ni aku dapat balik rumah kat KL ni... Alhamdulillah sudah selamat sampai :DD Aku sampai hari Selasa lepas lagi.. Hari ni baru dapat ngapdet blog. Hehe.

Apa yang aku nak citer sebenarnya? Apa kena mengena pesta buku antarabangsa 2013 dengan kesah aku balik rumah minggu ni? 

Sampai je aku kat KL ni *stesen bas putra* aku rase lega sangat sangat. Penat wooo duduk dalam bas lama-lama. Tu yang aku malas nak balik.. 7 jam... Cuba bayangkan? Mereka yang selalu jalan jauh je tahu rasanya.. Hehehe.

Mase parent aku jemput, dorang tanya, 'nak pergi pesta buku tak?'.. aku pe lagi, hoorayy la!! Huhuhu. Walaupun kepenatan tapi tak kesah la sebab pesta bukunya kat depan stesen bas je :D 

 Tapi kan korang, pesta buku antarabangsa 2013 tak semeriah tahun-tahun sebelumnya. Mungkin disebabkan tarikh pilihanraya yang semakin dekat kot? 

Masa aku jalan2 cari buku yang nak dibeli, tetiba aku dengar sesuatu.... I think it's like someone...... berkempen! Dekat pesta buku pun sempat lagi nak berkempen? Aku dengar dia sebut kerajaan la, pendalaman la.... and whatever! Aku malas nak ambil tahu.

 Jalan punya jalan, akhirnya! Aku jumpa buku yang selama ni aku nak baca.... Korang nak tahu buku apa?

-
-
-
-
-
-
-

 


6 comments:

  1. Huhu.. X berkesempatan nak g pesta buku tahun ni.

    ReplyDelete
  2. salam awak..

    saya dapat topup dari pememang 1st giveaway dr farah adriana

    http://mysweetcrunchy.blogspot.com/2013/05/pemenang-1st-giveaway-by-farah-adriana.html

    Topup RM5 by Asiah Aisa
    -http://cadburylovescontest.blogspot.com/2013/03/1st-giveaway-by-farah-adriana.html

    nie no sy 0134191968

    ReplyDelete
  3. Salam.
    http://bondaqalish.blogspot.com/2013/04/1st-giveaway-by-farah-adriana.html
    Saya pemenang 1st giveaway farah Adriana.
    Di mana nk tuntut topup rm5?

    ReplyDelete
  4. Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
    purely handmade jewelries~
    쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
    http://fifteenpril.blogspot.com/
    http://twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bahagianya dia ble dpt blek umaaaa.......

    ReplyDelete